Special-leverans

Kvällen är här. Igen. Här har vi haft en jätteskön eftermiddag och kväll med värsta sommarvädret och värmen. Ida och jag har suttit ute och ätit middag. Kanske sista gången för den är säsongen, vad vet man. Skönt som sagt.
 
Jag har landat i uterummet sedan en stund tillbaka och jag önskar att alla kunde få ha en sån här oas att mysa i...
 
Ida har alltså gästat här hemma en stund, vi har käkat, letat gardiner och annat smått och gott från gömmorna. Det är mycket som behövs i ett nytt hem... Nu saknas en uppsättning med tallrikar annars tror jag det börjar bli OK.
 
Utöver det så har jag fått en leverans. Av en morsdagspresent. En skitstor och skitsnygg tavla. Den har blivit fraktad från Stockholm med special-skjuts. Helt överraskande och så himla bra. Har klurat en del på hur den skulle kunna komma hit. Återkommer med bild på den vid tillfälle.
 
Roffe kommer svimma. Inte av vällust kanske  :-)
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer