Linedance och kvällsjobb

Snart dax att hoppa i bingen. Trött och hungrig. Typsikt mig att vänta för länge med att äta. Nu är det såklart inte akutellt. Viktigt att hålla i den sk matordningen. Jag slarvar med det...
 
Nåja.... kvällens roligaste var en prova-på-kväll med LineDance. Skitkul och utmanande. Gäller att försöka hitta steg och koreografi snabbt och försöka hålla det i huvudet. Att försöka titta på någon annan blev fiasko direkt. Så roligt att jag beslöt mig för att ansluta mig till en 5-gångers-kurs. Ser fram emot. Har ni inte testat innan så gör det. Oväntat roligt och en liten  utmaning på köpet.
 
Annars sen sist?
En jädra skön helg nu senast. Strålande sol och vi gläds åt att foppa-säsongen är här!
Grillat, ätit ute, städat på tomten och eldat gräs. Fikat på härligt close-by-ställe samt varit 'på lokal' med ett glatt gang förnämliga damer. Druckit mer sprit än vad det var tänkt och samtidigt sänkt medelåldern rejält på ett hak. Sprungit ett antal löprundor, simmat ett antal längder och skogspromenerat med Lex.
 
Skönt med speeduppdatering va? Nä, jag förstår att den här bloggen torkar ihop utan inlägg. Instagram är så mycket enklare och just nu saknar jag en aning inspiration för att hänga här xå. Häng med där så länge vet jag. Länk till nere till vänster här i fönstret
 
Nä, men bingen var det jag, ska sladda forbi tandborsten först och sen blir det gonatt!
 
 
 
 
 
 
1 kommentar
Camilla

Instagram är grymt. Låter himla roligt med linedance!
Sugen!