Påsken 2014

Avslutad och klar, resulterade i en mängd skönt solbrända nunor, mycket skratt och fniss, god mat och dryck och framförallt härligt umgänge. Kroknade en av dagarna, ont i kroppen, illamående och allmänt slö, men det blev inget mer än just bara den dagen.
 
Rent vädermässigt var helgen en fullträff. Kanonväder från Skärtorsdagen och framöver, är fortfarande faktiskt! Våren är här och vi trivs!!!
 
Snart helg igen, jobbar lördag men det känns inte längre som jobbhelg. Förväntar mig inte direkt någon rusning på telefonen och hoppas kunna jobba undan några grejor i lugn och ro.
 
Igår ett intervallpass löpning samt 40 minuter simning, idag en timmas simning och en lunchpromenad med hunden, trodde i min enfald att jag skulle ta mig ut på en kortare löprunda xå men jag är för trött nu. Ben och armar som bly så nu får det bli kväller helt enkelt.... ''
 
0 kommentarer