En och en halv

Pyjamas redan på, jag borde putsa klart de sist målade fönstren men strejkar. Har varit en tur till Ida där resten av familjen redan befann sig och hjälpte henne fixa i lägenheten.
 
Tidigare idag har jag vinkat av morbror och torpet blev tomt igen. Jag vet att det är sommar kvar än men det hjälps inte att det ändå känns som ett litet avslut när de åker.
 
Dagens motion: En och en halv kilometer simning och 5 km löpning/promenad på jädrigt tunga och trötta ben. Gårdagens motion blev 18 km promenad varvat med löpning, möjligen är det därifrån dagens tunga ben kommer, annars är det semesterlatmasken som envist kämpar emot.
 
Nä, då avslutar vi kvällen i utesoffan med en film...
 
Tjohej!
 
 
3 kommentarer
Camilla

Äsch, klart att de tunga benen är pga ditt långpass igår! Bra jobbat!

Eva

Åh vad duktig du är! tänk va, jag hade tänkt simma efter jobbet idag men det blev inte...idag heller...

Pia

Men hurtbulle där! Mötte dig långt ner på
Rödön igår och efter Rödövägen i Dvärsätt idag. Jag åkte bägge sträckorna i bil kan jag tillägga