Semesterstatus

Framme vid fredag på min andra semestervecka. Ingen är förvånad när jag sager att tiden går snabbt. Jag har hållit mig hemomkring hittills.
 
Umgåtts med goa fina släktingar, solat och badat hemmavid mer än på många många år. Ätit grillat i massor, ätit melon i stora lass. Varit på stråket med fina vänner, druckit rosé på maritébalkongen. Tagit sköna sovmornar, tagit långa promenade men kortare löpturer. Målat, målat och målat här hemma, vyssjat åskrädd hund alldeles för många gånger. Rensat ogräs. Sovit utomhus, åkt båt, paddlat luftmadrass, letat fina stenar till hemmaprojekt osv osv...
 
Mår gott!
 
 

Foto från min och Bittes fjälltur. En dagstur till Blanktjärnarna, Vålådalen. Lagom tur med fint sällskap. Åskan hörde vi på håll och regnet nuddade oss en pytteliten stund
 
Ja men då fortsätter jag väl då. Att semestra  :-D
1 kommentar
Bitte

Hoppsan där är ju jag!!! Så inte att du tog något kort. Tack ännu en gång för en fin dag. Ha en fortsatt bra semester
Kram Bitte

Svar: Tack själv Bitte, en skön och lagom fjällpromenad!
Helen Hedin