Söndagsbilden

Har hunnit bli måndag, visserligen bara med några minuter, men då har äntligen min första semesterdag då kommit! Mer efterlängtad än någonsin.
 
Inte alls för att det varit mer eller annat på jobbet. Inte alls. Tror att det mest beror på att det varit så himla fint väder länge och det är så skönt att njuta av bad och friheten att bara kunna åka iväg varsomhelst och närsomhelst. Att inte behöva vara nåbar alls. Att kunna ta långa sovmornar och allt det här som hör ledighet till. SKÖNT ska det bli  :-D   Många är projekten som jag har lust att greja med på min ledighet. De dyker upp på den andra bloggen gissar jag.
 
Helgen har varit skön och med mycket bra sommarväder. Igår var jag iväg på en countryfest vilket var otippat roligt. Kände ett fåtal personer mer än de två brillianta tjejer jag åkte dit med. Mycket linedance, några cider och en och annan styrdans. Helt fenomenalt vad arrangörerna gått ALL-IN när det kom till rekvisita på festplatsen. Det var allt från förväntade saloon-dörrar till mer oväntade inslag som död-mans-kista, kassa-skåp, fängelse, 'happy-house' och sheriff-kontor. Häftigt och vilket jobb de lagt ned!
 
Idag frukostmys på gräsmattan, golfrunda med mannen och sedan avslutande middag i morbrors torp där fina kussen och Peppe anlänt....
 
Dags att lägga mig, rätt trött när jag känner efter. Laddar för en tidig löprunda imorron xå
 

bild från premiärtur på sjön med 'nya' roddbåten
 
 
0 kommentarer