Intervaller och jordgubbar

Här har vi grejat på hemma ikväll. Bara småfixat med lite av varje och tagit det lugnt.
 
Har testmålat en del av garageväggen för att se hur färglös lasyr ter sig på den underliggande blå lasyren. Lite besviken, trodde att det skulle ge mer lyster men syns inte så stor skillnad. Mer tester skall ske innan vi bestämmer oss för om vi kör vidare på färglös och därmed behåller husets färg ett tag till eller om vi behöver gå över till täcklasyr och då xå byter färg. Ett par veckor av semestern lär gå åt till målning skulle jag gissa.
 
Har sprungit ett intervallpass, dagens pass var 10 + 1 + 5 + 1 och 3 repetitioner. Skönt väder, uppehåll och lagom temperatur. Vore det någon ordning nu så skulle jag tagit ett snabbt kvällsdopp i sjön, men jag bangar på det och slänger mig i duschen istället. Är ledig imorron så en liten sovmorron skall jag kosta på mig  :-)
 
Nähä, men då var det dags att avrunda denna tisdag. Först en tallrik jordgubbar och sen dusch innan det blir pyjamasdax.
 
En familj har det tufft just nu, orimligt kämpigt och de lever i en jobbig ovisshet. Många tankar blir det
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer