Regnsöndag

Regn och rusk mest hela dagen. Drog in till stan och köpte färg med förhoppningen om att det skulle gå att göra en testmålning för att slutligen avgöra om det ska  målas med lasyr eller täcklasyr. Det får vänta.
 
Under morronpromenaden med vår fina gamling var det iaf uppehåll och faktiskt också sol, så helt ruskigt har vädret inte varit.
 
Slut på en långhelg och dags för en 5-dagarsvecka och precis när jag skriver det så inser jag att jag kommer jobba bara 4 dagar den här veckan också. Ledigonsdag är planerad och jag återkommer om den dagens innehåll  :-)
 
Familjemiddag här hemma är nyss avslutad och det är inte så mycket kvar av dagen. Det verkar bli fotboll för mannen och själv ska jag försöka åstadkomma lite photoshop-jobb innan det kanske kan bli någon film att somna till.
 
 
 
Den här killen och hans hang-arounds har dragit på semester. De åker till hans mormor och morfar och övriga familj. Det går inte komma ifrån, de blir tyst och tomt häromkring när han inte är i närheten... Skuttungen!
 
Då kör vi en vecka till då hörrni! Tjohej, snart semester!
0 kommentarer