Trassel

 
Då var det fredag kväll, eller klockan är mitt I natten så vi är på väg mot lördag redan. Det är ljust ute och jag har precis landat i soffan efter en dusch.
 
Hemmajobbat idag och stack direkt in på badet för en timmas längder. Mannen och jag var in igår också och då var inomhusbassängen stängd så vi fick simma i 50-metersbassängen utomhus. Det var stor skillnad mot att 'harva på' i 25-metersbassängen inne. Härlig kvällsol dessutom. Idag blev det inomhussimning dock.
 
Stack sen iväg med Lex till skogs och avklarade 2 intervall-pass. Jag kan på ren tjur springa dem och har rätt OK tider trots allt men nåt trassel är det för jag känner mig liksom 'tom' och tar slut på ett konstigt sätt som jag inte känt någongång förut.
 
Det har inte med löpningen att göra tror jag för samma känsla kommer om jag går med hunden utan större ansträngning alltså. Känslan blir densamma oavsett belastning.
 
Nåja, jag kör väl vidare så får vi se om det 'släpper' och  kanske ändå är rester av förkylningen som finns kvar.
 
Gräsmattan är klippt xå, jädrar vad det växer. Tyckte nyss att jag klippte men det var verkligen dags igen. Delar av den är så tjock att klipparen knappt orkar igenom. Härlig tid detta, grönt, skönt och framförallt L J U S T   
 
Trevlig Helg på er!
 
 
 
 
0 kommentarer