Veckosummering

Jamen då har det gått en vecka och en helg till. I vanlig hastighet. Imorron vardag igen och jag känner inte att jag har tid med det  ;-)  Det är så mycket jag vill göra och har svårt att prioritera bort något. I-landsproblem, jag vet.
 
Speeduppdatering på förra veckan:
 
Måndag - Linedance-kväll tills ben och fötter skrek av trötthet. Gick/sprang därifrån och skulle 'gena' lite efter en skogsväg som kändes skön att springa på. Osäkert var det gick snett, det blev iaf lång och läskigt mörkt innan jag var hemma. En styck farbror med en famn ved blev säkert väldigt förvånad när det kom en färgglad tant rakt igenom gården. Hon pratade högt med sig själv dessutom.
 
Tisdag - Finaste mannens födelsedag firades med familjen förstås.
 
Onsdag - Ett pass simning samt speedfika hos fina E på kvällskvisten.
 
Torsdag - Itrim-eftermiddag och två simpass avklarades i ett huj. Trötta ben men gick vägen
 
Fredag - Långpass på hygget. Vi eldade, drog ris, eldade lite till och drog ännu mera ris... Kroppen tröttare än tröttast och jag somnade som en stock i  uterummet sen.
 
Lördag - Skogspromenad med Lexan som drog på äventyr sen hem och fortsätta dra ris och elda, dra ris och elda, dra ris och elda osv... DEN träningsvärken i armar, ben och händer sen. Kvällen avslutades på Restaurang Athena med Ida och Alexander. Vi firade hans födelsedag lite i efterskott...
 
Söndag - Sovmorron, trött i kroppen efter gårdagens eldningsmarathon. Nya tag så efter frukost fixade vi ytterligare lite i köket. Köksfläkt på plats t ex. Målat trädgårdsmöbler samt planterat om blommor. Har avslutat dagen med fin-fika med brorsan.
 
Nu: trött och borde gå och sova men hänger kvar i mysvarmt uterum fortfarande. Tända ljus och varmt som sagt, dröjer kvar en stund till tror jag...
 
Skön måndag på er!
 
 
0 kommentarer