Fars söndag!

9e November och fars dag! Klockan är tidigt för att vara helg men efter att ha släppt ut Lex en sväng så piggnade jag till.
 
Har varit krasslig alldeles för många dagar nu, vet inte om det är febern som inte vill lämna min kropp helt som också gör mig trött och orkeslös eller om alla kroppens muskler förtvinat i protest mot att jag i princip bara legat i soffan sen i måndagskväll. Hostan är här också, men det tar jag som ett litet besked om att förkylningen nu är på väg att dra vidare till någon annan.
 
Vi delar huset med Sandra och Malin den här helgen. Så mysigt att ha dem hemma. Vi längtar ungefär lika mycket till advent och jul alla 3 så igår smög vi igång 2011-års julkalender 'Tjuvarnas Jul' på dvd och käkade frukost till några avsnitt för att få upp stämningen. På fredagkvällen kvällsfikades det lussebullar och pepparkakor. Dock ingen must, nä det vore att gå för långt  ;-)
 
Idag blir det en tur till Dvärsätt för att fira alla pappor där, både min och deras.
Älskade finaste pappa! Ingen slips och Inga kalsonger i år. Nä det blev revybiljetter till Alsenrevyn inkl skjuts fram och tillbaka, nästa söndag. Tror att han kommer gilla det!
 
Nä, kanske jag ska trolla fram frukost och försöka dra upp resten av familjen i min tidiga söndagsmorron  :-)
 
 
 
 
 
Julkalender farsdag
1 kommentar
Camilla

Så mysigt! Hoppas att du piggnar till nu och att ni får en fin söndag tillsammans.