Vad hände här nu då

Verkar som om tiden stått stilla här. Dammit och ostädat och spindelväv i hörnen. Nästan övergivet  :-)  Jag hinner inte med tiden liksom och ju längre det går mellan inläggen desto mer glömmer jag bort att den finns, den gamla bloggen. 
 
Massor har hänt. Både massor och ingenting på samma gång. Men mest värt att nämna är att mitt stora <3 och hennes Danne har förlovat sig. På alla-hjärtans-dag oxå. Fint så jag måste gråta en liten skvätt när jag fick sms:et. Gullungar. 
 
Annars har veckorna avlöst varandra, en vecka Sälen, en annan vecka Hemsedal, en vecka till i Åre, hemmajobb blandat med bortajobb.Hjulet snurrar... Alldeles för lite motion och utevistelse är summeringen. Den gäller för en ganska lång period när jag känner efter. Men nu är ljuset här. Dagarna märkbart så mycket ljusare. Älskar´t. I helgen var det riktigt fint väder, soligt och fint och direkt så blir uterummet sådär uppvärmt och skönt och det när som helst kan det bli aktuellt med en vårmiddag där ute. 
 
Ja men då var bloggtystnaden bruten iaf. Skönt. Nu blir det kväller, imorron gäster från Hamar som jag ser fram emot. 
 
Tjohoo. Fredagsfeeling...
 
 
0 kommentarer