Lite snabbare

Torsdag kväll i Ytteråskogen. Långcykeltur på gång, inväntar sällskapet och proppar i mig migrän-tabletter under tiden. Jädra huvudvärk som håller sig kvar trots att jag både bytt medicin och ökat dosen. 
 
Imorron fredag och jag har prickat av ett par dagar till i semesternedräkningen. Har haft finfrämmat xå, vackra S på semsterturné kikade förbi och stannade över natten. Avslutade gårdagkvällen med ett glas vitt med snack i uterummet. Trevligt!
 
Syskonbarn på väg mot Gotland och vi hade lite cykling att ta i tu med innan avfärd. Den cykelturen har varit utlovad en lång tid men inte blivit av och gullungen undrade om jag glömt bort vad jag lovat  <3  Vi tog en tur på 'byn' och stannade till för en stunds glass-paus. Känns inte som om jag imponerade direkt, efter några försök att få med mig på till tävlingsmoment så säger han i utandning "Helen, du kan ju cykla lite snabbare va?" 
 
 
 
 
 
Cykeltur
0 kommentarer