Rosa skyar

Söndagkväll nu igen. Sitter uppkrupen i uterummet och har precis kikat klart på 'Frikänd' på SVT-play. Inte helt oväntat slut får jag säga... Bra serie iaf för er som inte redan kollat den så tror jag att den finns kvar i en månad till.... 
 
En finfin helg är slut och jag borde gå och lägga mig men vill liksom inte 'slösa' med ljuset, den makalöst vackra utsikten just nu härifån soffhörnet och känslan av sommar. 
 
Solnedgången har färgat himlen över oviktsfjällen rosa och det är så otroligt vackert... Planen var att köra årets första kvällsdopp idag men jag spar det till en annan kväll. För jag hoppas att detta väder fortsätter enligt utlovade yr.no-planer  :-)
 
Avslutar med en länk till en pigg-och-glad-låt med Andy Grammer... Spelas högt såklart  :-)
 
 
Trevlig vecka!
 
 
0 kommentarer