Söndag och grattisar

Söndagsinlägg, det var ett tag sen. Gårdagen spenderade jag med att röja i rabatter och odlingslådor. Råttorna verkar ha livnärt sig på rötterna för dessvärre är en större mängd växter helt döda nu och det ekar tomt bitvis...
 
Lite målning av fönster hann jag påbörja xå. Bra torkväder igår och det var tur att jag startade igår. Idag ser det sämre ut med det: regnar/snöar och kyla i luften. Ett klassiskt väderombyte så här års, tvära kast mellan vår och sommar-förhoppning och tillbaka till vinterkänsla.
 
Inte så mycket  annat att orda om egentligen...
 
Däremot fyller finaste Dan år idag så det tar vi å firar förstås. Hoppas Sandra har fixat tårta och nybakta bullar, eller näe förresten, visst ja, det där med bakningen hade jag ju glömt att lära´na. Nåja, köpebullar e xå goda :-)
 
Gratulerar på födelsedagen Dan!
 
 
5 kommentarer
Sandra

Sandra till Dan: "Jag kan baka tårtan som jag gjorde förra året".
Dan: "..... Vi kan köpa en tårta".

Anonym

Hahaaaa... låt mig dö skrattdöden en smula :-D Sandra

Robex Lundgren

fin bild

Annster

Gratulerar :)

Bitte

Det verkar vara något som går i släkten. Erbjöd mej att baka t bokklubben. VA SKA DU BAKA!!!! Var en av de andra snabbt erbjöd sig att köpa glass. 😉.
Men det blev godkänt. Ska aldrig in i ungen och oftast är det där det krånglar till sig.

Svar: haha... typiskt att man inte kan få briljera med bakning :-)
Helen Hedin