Hurra Hurra Hurraaaaa

Superhärligt höstdag här. Sensommarvärme och sol piggar upp. Höstdagar när de är som bäst!
 
Det är ingen vanlig torsdag idag. Nä, det är fina pappas födelsedag och det har vi firat såklart. Presenter, blommor och världens godaste Hanna-tårta. Tror han är nöjd med dagen  <3
 
Annars håller jobbvecka nummer två efter semestern på att gå mot sitt slut och nu är jag inne i 'lunket' igen. Det rullar på som om inget har hänt  ;-) Så tacksam för att det ännu är ljust ganska länge på kvällarna och att uterummet finns att krypa upp i när det blivit mörkt, tänker med fasa på att det kommer bli dags att stänga igen här ute...
 
Nåja, fredag imorron och H E L G vilket innebär sovmorron, iaf på lördag. Söndag är lite mer osäkert, Emma och Joel säger att de skall sova här och jag tippar på sen kväll och tidig morron isf  :-) 
 
Trevlig Helg
 
 
På bilden två av de finaste människor jag känner. Den ena saknas förfärligt och jag tänker ofta ofta på morbror Ove. Tänker att han har det fint, att han stökar på med både det ena och det andra. Just nu kanske det skall förberedas för att vinterns plogpinnar skall upp. Några turer på hjulingen för att kolla till allt. Kanske hinns det med en fisketur i Klingervattnet xå,  ett par varv runt sjön i båten med utterlinan ute. Uselt fiske och det muttras en aning om det men sen in i stugvärmen och lite go-fika i fotogenljuset... Finaste  <3
1 kommentar
Bitte

Hälsa din pappa och säg grattis från oss i Linköping

Svar: Tack! Jag ska hälsa honom en aning i efterskott Bitte. Ursäkta jag är in här för sällan märker jag
Helen Hedin