Det var inte igår...

Som jag gjorde ett blogginlägg från datorn, det sker mest från mobilen, de gånger det överhuvudtaget sker alltså. 
Ser att blogg.se har en del övrigt att önska på redigeringsmöjligheterna. Ett jädra bök om man råkar använda en bild uppladdad från mobilen. Den blir helt orimligt stor på datorskärm och stökigt att ändra som sagt. 
 
Nä, det blir nog bara ett tillfälligt inhopp den här vägen  :-)
 
Jul och nyår överstökade här hos oss i Ytteråskogen. Mannen vill slänga ut julgranen men jag försöker idogt motivera en stunds existens till. Är inte klar med myskänslan runt alla jul-prylar och belysningar men granen barrar rätt hejdlöst så jag gissar att det blir svårt att motivera den längre än helgen trots allt. En får se...
 
Annars är man tillbaka i jobb-lunkets vardag, inga konstigheter och ute har vi massor av snö och iskallt. -22 just idag så det blir ingen tur i skidspåret. Funderar på en tur på gymmet istället, likt igår, men vi var inte direkt själv där om man säger så. Att köa för maskiner och löpband är inte så peppigt, jag vill mest dit, göra min grej och sen dra därifrån nöjd med mig själv  :-)  
 
Torsdag imorron och snart helg, går snabbt det här, som vanligt. Helgen oplanerad ännu, en tur till stugan står på önskelistan men om det kyliga vädret håller i sig så får det vänta till längre fram. 
 
Ungefär så. Slut på uppdatering. På återseende
 
 
0 kommentarer