Tiderna förändras

Roligast på facebook på länge:

Refereras till ett barn som fått ta del av en visning av julkrubban med innehåll. Får förklarat för sig alla deltagare... ni vet, jesubarnet, 3 vise män, åsnan å alla andra...

Barnet eftertänksamt: "Var e Shrek?"

Hahaaa... ja vart fasen e han... inte går väl åsnan någonstans utan honom... så jädra roligt



Mindre roligt: jag har precis missat en kurskväll i DreamWeaver... fy fasen va trist, var i Stockholm förra veckan men hade då "tur" att kursledaren var sjuk. Menar såklart inte att det var tur att han var sjuk, bara tur för mig att jag inte missade något. Just ikväll tog jobbet irriterande mycket tid. Det är sällan det känns så, irriterande alltså. Hade så gärna varit med ikväll... har kommit en bit på mitt projekt och skulle behövt lite genomgång... Åhhhh blää
2 kommentarer
Anonym

Ja man kan ju undra vart shrek är? En annan undran vad är DreamWeaver? Det låter flummit men det är väl någon dataprogram. Här är det -13 massa snö och strålande sol, min lediga dag så jag tänker klä på mej och gå ut och njuta av solen idag. När får ni veta vem som blir Lucia? Här är redan Lucian krönt och börjat jobba, jag såg henne i söndags det var många år sedan men det var trevligt. Ha en bra dag. Bitte

Elin

Ha ha! Ungar... :D