Kavalkad

Fredagkväll, nyss hemkommen från en tur till staden. Mannen på travkväll och jag på bad/spa/relax-kväll med fint sällskap. Lagom trött och mör i armar och ben efter drygt en timmas simning. 
 
Fredag är förövrigt en rätt bra kväll på badet, inte jättemycket folk och de flesta av besökarna håller till i äventyrsdelen av bassängen där det är nersläckt och 'disco'. Fartigt och kul. Det bästa med det hela är att det oftast är få personer i längdbassängen  :-)  Relaxen var också i stort sett tom. Skön och avslappnande kväll. 
 
Jobbat hemifrån idag och hundens lunchpromenad avklarades i skogen alldeles intill hemmet. Några centimeter nysnö, lite kallt och aningen sol. Toppenvinterdag om ni frågar mig. 
 
Nähäpp... dags att hoppa i bingen, imorron börjar jag med sovmorron, fortsätter med lite jobbfix och sen hoppas jag på en motionssväng, antingen på skidor eller med joggingdojjorna. Kanske ska resten av julen ut också. Lite motigt dock, jag gillar myset som alla stjärnor och ljusstakar ger...
 
Säger gonatt med en kavalkad av dagens vinterbilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer