Lyssnat

Den här tiden på året lyssnar jag gärna på P3´s Sommarpratare. Helst utan musik så jag väntar till de dyker upp som podversion strax efter ordinarie sändning... 
 
Det finns ytterligare intressant lyssning om man beger sig till P3 Dokumentärer. Jag gillar de programmen. Har jag blivit vuxen eller kanske rentav gammal nu?
 
Där finns iaf 5st avsnitt om mordet på Therese Johansson Rojasom mördades av en förvirrad 16-åring för att hans ännu mer förvirrade flickvän krävde detta som en slags hämd för ett hångel eller liknande. Otäckt hur det kan gå så illa och nu efter att ha lyssnat så minns jag händelsen och det som skrevs om den... Nu ska jag jobba lite och passar på att lyssna på ett avsnitt om terrorattacken den 11 september 
 
 
P3 P3 Dokumentär
1 kommentar
Bitte

Jag lyssnar också på sommarpratarna i podversion för att slippa musiken och gärna på P3 dokumentär har laddat ner ett gäng som jag avverkar på semestern på stranden. Känns liksom att jag gör något då inte bara ligger där. Å du sommarpratarna är i P1 😉