F R E D A G ! ! !

Fredagen är här, med soligt och fint väder dessutom. Extra härligt! Jag ska försöka skynda mig att olja in altandäcket när det nu ändå är härligt väder.
 
Har varit hos sjukgymnasten med sviterna av en ond nacke/axlar och möjligen är inte den typen av jobb så nyttig just nu. Ska leta fram en såndär lång pinne att hålla penseln med så tror jag det blir bra ändå...
 
Utöver det så hoppas jag på att få träffa min fina Östergötlands-familj som kommer åkandes uppöver landet och skall spendera helgen här. På söndag ska vi fira mamma förstås och kanske blir det xå tid för en loppistur. Jag är ute efter ett bord som skall stå ute och se snyggt ut  :-)
 
Ungefär så ser helgplanerna ut för mig. Lexan hoppas på att få bada nu när vattnet i sjön är påfyllt med nytt isande fjällvatten... 
 
Ha en superduper helg nu!
 
 
 
 
0 kommentarer