Tuppen och jag

Gomorron på er... lördagmorron och jag har varit uppe med tuppen. Tuppen symbolieserar Roffe idag som precis dragit iväg på en heldags svensexa. Brorsan har säkert sina aningar såklart, men ett larm på Hissmofors Sågverk törs han inte chansa på att ignorera. Där kommer stå ett gäng gubbar, beredda på en hel dags bus!

Undrar hur det ska gå för Roffe förresten, han är tussig. Började redan igår och trots förtvivlade försök att döda förkylningskusarna med diverse sprit så fanns dom kvar nu i morse. En rätt sliten man som drog iväg alltså. Hoppas det ger sig under dagen iaf...

Jag ska nu när det ljusnat sticka iväg på en skidtur med jycken. Skönt som fasen efter en instängd Åre-vecka. Sen blir det stan för att hitta nå´t bra till bröllopet. Bara den här helgen kvar att hitta nå´t på. Sen är det slut på tid helt enkelt. Känner ni spänningen? Vad kommer jag hitta nu när jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE ha med mig nå´t hem?

Hittade en bild på Sandra och Pix som Ida tagit. Åhhh va liten misse vi hade då... Annat mot tjockkatten av idag.

1 kommentar
Anneli

Visst e'det typiskt att man aldrig hittar något när det verkligen behövs,hoppas det gick bra :-)