Berörd

Fredag imorron och blixtsnabbt var den här veckan också slut. Apropå slut så är det också vad jag är. För lite sömn nu ett par nätter. Nattugglan har suttit uppe extra sent några kvällar och det är dags att ta igen de timmarna nu och hoppa i säng lite snabbt.
 
Precis som igår har jag simmat en timma ikväll, knökfullt i bassängen och det är inte effektivt precis. Skönt ändå, men om jag får önska så vill jag ha en längt av bassängen helt för mig själv så jag slipper simma ikapp eller själv få någon som flåsar strax bakom  :-D
 
Om ni missade 'Jills Veranda' med Kristian Gidlund som gäst som tycker jag att ni skall se det. Hans blogg följde jag slaviskt och har berörts massor av hans skrifter. En vacker människa som nödgades lämna livet alldeles för tidigt och att se detta program där han faktiskt gör ett slags avslut också genom musiken, berör mig så in i norden. Massor av tårar, både glada och ledsna blev det. Se programmet!
 
 
 
 
 
 
3 kommentarer
Anna

Så himla fantastiskt gripande avsnitt. Det gjorde så ont att se samtidigt som det är nyttigt med en tankeställare emellanåt. Har du sett de andra avsnitten också?

Helen

Hej Anna och tack för titten :-) Verkligen ett program att beröras av. Jag har sett övriga program också och jag tycker de varit bra. Gillar Jill men har hittills inte direkt känt för Countrymusiken

Anneli

Har redan bokat in det på Play. Ska bara hitta tiden för att se det också....