Lägesrapport Åre: Tisdag 24 april 2007

Här i Åre är säsongen slut. Snön e på väg bort och vi väntar på att det gröna skall börja spira. Skidåkningen är inte slut riktigt än, högzon e åkbar och har faktiskt förvånandsvärt mycket snö i behåll.

Men mellan dig och mig --- jag längtar till sommar och värme nu så för mig får snön gärna bara försvinna nu. Fort och snabbt liksom.

Annars då? Jo´rå tack bra  ;-)  Lugnt på jobbet. Säsongen håller på ta slut även hos oss känns det som. Rätt skönt. Håller på och roddar med nästa säsong och får sitta med det nästan ostört. Peppar peppar - cross-my-fingers

Ikväll middag på bygget. Tror ja´. Vankas Sushi och jag e så osofistikerad så jag vill ogärna käka det. E rätt kräsen på mat överhuvudtaget men just fisk e bland bottennoteringarna (haha, fyndigt...)

Imorron grabb-kväll, fotbollskväll för N. Tänkte försöka få en klipptid så att jag kan droppa in lagom till andra halvlek. Lagom.

På torsdag - kanske kan jag få snusa på lilla Havanna  J´s efterlängtade lilla tös. Bara inget kommer ivägen. Kan hända så mycket i en ny barnfamiljs vardag. Tar ett tag att få rutinerna på plats liksom. *hoppas, hoppas...* 

Fredag - hemåt igen. Skönt, brukar hinna längta efter egna sängen och en fika med familjen

Tack för idag. Tillbaka till verkligheten. Nya databaser - nya utmaningar  :-)
0 kommentarer