missinassen

precis så, mitt i natten e det och jag har jobbat mig pigg  :-) Märkligt va...

Kollade på en thriller som Sandra och Malin glodde på men den var riktigt kymig så jag hann aldrig bli sådär sofftrött. Sådär trött så att det är nästintill omöjligt att försöka skapa nå¨n slags kraft att masa sig in och sätta sig vid skrivbordet för att jobba sen. Ha´de tur alltså

Kotletter till middag och en båttur till efterrätt. Skön luft och hela 18 grader i vattnet. Malin åkte ett par vändor med på vattenskidor och en tur med Anders på vattenskoter. Hans uppdrag var  förmodligen att få henne ner i vattnet så fort som möjligt, men hon satt kvar och sken som en sol  :-)

Kvällen blev en promenad i skogen med hunden, som fick nöja sig med en mikropromenad. Han hann ju med att doppa sig i dyn som vanligt så det kanske räckte ändå. Precis när vi klivit ur bilen och börjat gå efter en skogsbilväg i skymningen så fick både Rolf och jag syn på en älg som stod och glodde. Smög nå´ra steg närmare medan Lex sprang runt och inte alls var särskilt försiktig. Älgen stod helt still och i bakgrunden syntes en trädfälla. Älgen stod alldeles för stilla så vi skrattade åt vårt smygande och bestämde oss för att det vi sett oxå var en trädfälla... Pratade på och gick uteftervägen när trädfällan då plötsligt vänder och springer tillbaka i skogen. Jääääädrar vad jag spratt med. Cool älg på nå´t sätt, stod där och brydde sig inte ett dugg om hunden som vimsade runt överallt.

Ida och Emilia har bakat sockerkaka, den blev jättegod. Duktigt tjejer. Kul att ni vill greja i köket

Nämennumåstejagnogtaåsovaiallafall.Tackågonatt
0 kommentarer