En gråmulen, regnig söndag

Vaknar inte förrän vid 11-tiden av att Lex är himla kissnödig. Vi springer ut ungefär lika nyvakna bägge två. Kryper tillbaka i bingen sen. Skönt. Läser lite ur en bok som mamma tänkte skänka till loppis och som jag 'räddade' i sista sekund. Kronprinsessan av AnneVibeke Holst. Lite trögt att komma igång på nå´t sätt. Får se om den överlever den naturliga gallring som alltid sker när jag läser nå´t. Fastnar jag inte ganska direkt så tjurläser jag inte vidare. Nä då sorteras boken sen under avdelningen *Dåliga Böcker*. Kan säkert blir rätt fel många gånger, men jag saknar tålamodet att ta mig vidare...

Imorron Sthlm och jag måste packa lite. Har tvättat allt vad huset hade att erbjuda av lorttvätt så det är klart. Nu skall det strykas och ner i väskan eller in i garderober. Tror inte på så mycket officiella kläder. Det räcker med 'vardags' den här gången och det är skönt. Då kan jag ta en vanlig mjukisväska som ryms som handbagage. Snabbt och effektiv blir jag då. Iaf på flyget  :-)

På fredag är det Sandras bal och till dess skall jag vara hemma. Så spännande och kul! Kollade alldeles nyss på www.ostersund.cc och vimmelbilder från Palmcrantz bal. Mycket fint!

Roffe e hemma igen, skönt. Han e trött och sömnig och pratade hela kvällen igår som om han vore full-fullare-fullast trots att han drack cola-light. 24-timmarsresandet tog ut på krafterna. Han hade köpt en kamera bland annat, en slags kombinationsgrej för bilder, video och musik. Har inte hunnit sätta mig in i allt den kan och inte men här kommer nå´ra av testbilderna

   

Lite färdiga ramar har jag lekt med och möjligheten att ta två kort på samma yta, vad nu det ska vara bra för? Nå´n som vet. Kanske jag inte är tillräckligt fotointresserad för att förstå möjligheterna här...

0 kommentarer