Inställt

Cykelturen ställde vi in för att det regnar och regnar och regnar här. Varmt i luften ändå.

Det hör inte till vanligheten i det här hushållet att vi bakar. Eller det är iaf så att det är sällan som jag deltar i bakandet. Idag hör till undantagen dock. Vi har bakat citronpaj och kanelbullar. Gick galant och blev gott. Mitt under baket, precis när vi skulle breda på fyllningen på den utkavlade bulldegen fick vi se nå´ra märkliga spår i den. Av den som vi misstänker har fötterna som spåren passar till såg vi dock inte ett spår (!)

1 kommentar
Andrea

Kul att du tittade förbi! Om jag inte missminner mig så sa Malin för någon vecka sedan (om inte ännu längre sedan) något i stil med "jag tog till och med fram väskan på mitt rum men mamma sa att jag inte fick packa". Hon har även kollat upp på internet vilka solkrämer som är bra och inte, och informerat oss om det! Haha, men det är kul. Nu är det nära!



Ha det bra!