Jodå, den var bra

uppföljaren till Arn alltså. Somnade inte, nickade inte ens till faktiskt  ;-)

Kvar på att-se-listan är fortfarande MammaMia samt X-files. Det är för sällan det blir tid för bio. Får råda bot på det under hösten. Är rädd för att bli den siste att se just MammaMia som alla tycker varit så bra

Idag har jag:
- Blivit irriterad på Pixel-katten tusen gånger. Han kan vara omöjlig, som ett litet trotsigt barn. Tack och lov så behöver jag inte upp och mata honom på nätterna men det är väl ända skillnaden oxå tror jag.  Möjligen oxå att jag inte behöver mata honom.

- Blivit duschad med vattenslangen av Nike-bustroll

- Käkat ute i solen som värmde underbart.

- Fått en geting i urringningen utan att hysteriskt vråla och hoppa

- Promenerat med samma skor som sist gav mig skavsår utan missöden

- Förlorat stort i kortspel (igen)

- Plockat hallon och svarta vinbär. Käkade fler än de som hamnade i hinken dock

3 kommentarer
Fjällräven

Hejsan Helen!

Wow, vilken snygg blogg. Jag blir så avundsjuk på alla duktiga människor som kan det här med datorer. Jag är glad om jag får in bilden i någorlunda rätt storlek på min blogg (fnissar lite skamset)

Kram/Ammii

Fiski

din design var helt sjukt snygg! :D

supermamma

Gud vilken läcker design! Den är skitsnygg!