Studentveckan

... här på byn och det dräller av youngsters, jag håller mig öster om skutan i familjevänliga Björnen. Vill ju sova på nätterna  ;-)

Det där kan jag erkänna att det kommer med åren, att bli kinkig om man inte får sova alltså. Tidigare spelade det ingen roll om man inte fick sova på natten. Äh, de var väl till att kolla på nå´n film eller så... Nu skulle jag inte tveka inför att iförd endast nattsärk knacka på och ilsket kräva tystnad från rummet intill. "Det finns faktiskt dom som måste jobba åxo"  <-- undra hur många gånger man själv häcklat just den typen av uttryck. Nu är man där. Sorgligt.

Annars:

- helgen har gått för fort (snopen? nä inte särskilt)
- jag har inte jobbat nästan nå´t (jädrigt bra, men oxå lite dåligt för det fattas en del idag)
- vi käkade pizza i lördags, gott som attan en stund, men som vanligt slutar det med "aldrig mer pizza"
- har gjort ett mastodont-jobb med att göra rum-bytes-rokad. Jobbigt men nu är det gjort.
- borde ha tvättat i helgen. Nu är det bara tråk-bh-ar kvar (solkiga som man inte gärna visar i dagsljus), strumpor som näppelige hör ihop (matchar nästan, men bara nästan) och trosor utan tillräcklig resor.
- 20cm nysnö hemma. Jippi. Skitfint.
- Laxmiddag igår. Jättemumsigt. Roffe rules!

Nä allvarligt, va håller jag på med, back to business
1 kommentar
Cissi

Ja men visst är det härligt att bli lite till "åren" och få vara lite kinkig! Att man sedan har förpestat tillvaron för andra har man väl glömt eller.. :o)
Hörde att ni hade fått en del snö så nu kommer vi snart upp igen!