Igår, idag imorron...

Fick den här på mailen, men lägger in den här istället för att maila runt, sen får alla som känner sig manad ta vid och skicka 'utmaningen' vidare...


För Fem år sedan:  Hade jag precis jobbat 1 år på mitt 'nya' jobb. Hade ännu inte börjat tycka att pendlingen till Åre var så jobbig. Semestern detta år gick till Mallorca, men jag tror att det var något längre fram på sommaren.

För Tre år sedan: Hade vi precis köpt Lex och han var som en liten skrynklig skinnlapp med sylvassa tänder och ett evigt tjafsande. Tack gode gud att hunden blivit nå´ra år äldre. Jag och Roffe förlovade oss...

För Ett år sedan: Stack vi till Madeira på semester och mådde gott. Malin fick vara hemma för hon skulle ju jobba. Sandra tog studenten och blev 'stor'.  

För Tre månader sedan: Var det vinter och massor med snö. Vi hade precis börjat hoppas på vår och varmare väder. Solen brände näsorna röda och vi åkte en del skidor med Tindra som precis lärt sig att det är kul  :-)

Igår: Kom jag hem i tidiga ottan från en härlig vecka i Danmark. Kände mig trött som en örn hela dagen, men piggnade i något framöver kvällen så vi tog en sväng in på Brunkullans Krog för lite socialt liv och en öl eller två.

Idag: Sandra och jag tog en långpromenad med Lex i det sköna vädret. Har oxå slipat och oljat utemöblerna så att det nu luktar starkt här hemma. Till middag har vi käkat benfria kotletter och chilipotatis och  nu ikväll har det varit möte och ideellt arbete för hela slanten. Mycket tid blir det 

Imorgon: Är det måndag igen och därmed jobb. Veckan blir ju något kortare än vanligt pga Nationaldagen som har lagt sig på en fredag i år...

Just nu är det dags att hoppa i säng. Ska bara avsluta koppen med te först. Sandra slöar i soffan och Ida sover redan.

Schlutt - på den här veckan
1 kommentar
Micke

Tiden går snabbt och tyvärr minns man ju mindre och mindre vad som hänt
:-| Kan vara lika bra förresten

Långväga kramar från mig. Psst... Robban ska gifta sig och ble en respektabel mänska. Skräll. Trodde man inte
:-)