Märkligt...

Det är mycket möjligt att jag kommer att få hatbrev i lådan och söndermatat mailbox nu men jag måste bara få säga att jag tycker att det är aningens märkligt att vilja ha sin dotters begravning sänd på tv. Vad kan komma för gott ur det? Och håll i er nu för här kommer det: såvida man inte vill ha publicitet kring sin egen person och det man ev sysslar med...

Att samtidigt ha startat en fond till sin dotters minne där man själv förfogar över tillgångarna och hur de skall fördelas där hela idén med fonden är att pengarna skall gå till sig själv och sin familj för att täcka kostnader i samband med sökandet under den fasansfulla tid som de levde i ovisshet och där resterna av fonden skall gå till den kursgård man driver. Möjligt att jag stuckit ut hakan för långt nu, men jag tycker att det är märkligt och faktiskt rätt osmakligt...
4 kommentarer
Natalie

Jag håller verkligen med dig. Familjen verkar bara vara ute efter publicitet, och har bjudit in alla som vill till begravningen :S

Cissi

Kan inte annat än att hålla med. Luktar lite skumt...
Önskar dig en härlig helg!

Ulla

Medhåll från mig också. Smaklöst var ordet

Bitte

Jag håller också med dej och de andra som kommenterat och tycker det är smaklöst/jippobetonat (hittar inte rätt ord) att göra så av en begravning att man gör så får mej att funderar på vad som ligger bakom. Vi har diskuterat detta på jobbet och alla tycker lika. Så du är långt ifrån ensam att fundera och tycka illa om det.
Bitte