Söndag kväll...

Har precis kommit hem från pappa-fika och pappa-middag som lixom flöt ihop och blev till ett enda kalas  ;-) Käkat god mat och mått gott och just nu är ja jädrans glad att det är inte vi som är barnvakt till en liten övertrött niomånaders bebis. Jag sträcker ut mig i soffan och kikar på tv i godan ro helt enkelt. T och E räknar nog minuterna nu tror jag  ;-) Minuter fram till att bebismamman och bebispappan dyker upp....

Det var jädrans längesen man pysslade med såna småttingar, vet ju knappt hur dom funkar alls känns det som. Neaää, det är skönt att den tiden är long gone.

Skogsturen med Lex som jag trodde var den renare på väldigt länge visade sig inte varit det. Han luktar skunk och behöver bada nu. Va fasen jag hann aldrig uppfatta att han badade någonstans, inte var han borta länge heller. Luktar gör han iaf...

OK, folks, nu blir det soffkväll, precis som igår förövrigt när jag skulle på pub och ljuga lite med M men blev trött som en örn efter middagen och en bacardi senare sov som en stock i soffan. Filmen var jädra bra hann jag uppfatta mellan snarkningarna. Irriterande. Både att jag inte gav mig iväg (för det var skoj tydligen) och att jag inte orkade hålla mig vaken under filmen. Ryck upp dig Helen!

Smygfoto på min pappa, jo det är han som sitter där bakom blomman och gardinen och läser kvällstidningen i lugn och ro....

Smygfoto på pappa
0 kommentarer