Hur hade jag tänkt då egentligen

Malin och jag har tagit en långpromenad i regn och rusk och skitiga byvägar. Snack om ditten och datten och jag minns inte hur vi kom in på det men iaf så påminde hon mig om att jag en gång i tiden när jag fixade mitt donationskort gjorde rätt märkliga val kan man tycka.

Jag valde då att lämna alla mina organ/hud/vävnader osv till donation UTOM ögonen. Hur tänkte jag då egentligen? Eller jo, jag vet hur jag tänkte, jag tänkte att ögonen liksom är jag och att jag ville att de skulle få vara orörda därför... Men när man tänker på det lite mer noggrannt så skulle de ju bli rätt märkligt i min grav lixom. Där skulle det ligga en liten ask med mina ögon och inget annat... Fniss

Ändrade mitt donationskort senare så nu kan är hela jag till fritt förfogande så att säga

Nä nu ska det bli kväll, blev sent igår, Pixel drog på äventyr mitt i natten. Han blev uppjagad i ett träd av en monsterkatt som tänkte käka upp honom. Pixel satt och grinade alldeles för högt upp och tog sig inte ner. Sandra och Malin försökte på alla sätt få ner missen men han var stel av skräck däruppe på gungande grenar. Slutade med att de fick bära ut en barstol och ta en sop och hänga en jacka över den och börja locka och pocka. Jodå tillsist kom han ner med hissen.

Imorron blir det hemjobb och lite annat. Skönt att slippa åka... snart helg sen oxå. Snabbt det går. Jobbar i  helgen men hoppas på en tyst och lugn telefon så hinner man med lite av varje ändå. Ingen stugtur dock som jag hade tänkt (innan jag kom ihåg att jag jobbar).

Natt Natt
0 kommentarer