Mätt och belåten

... vi har idag käkat med A och H. Serverades en superdupergod tacospaj med sallad och gott bröd. Till efterrätt slevade vi i oss av mera lingonpaj och vaniljsås som A med möda och besvär lyckades knåpa ihop. H har lite att jobba med där  ;-) En utmaning som heter duga

Efter lite snicksnack e vi nu  hemmavid igen och nu har jag två spöken på axeln, den ena är tvärsäker på att jag nu skall ta mig en kvällspromenad medan den andra lika tvärsäkert (kanske något säkrare ändå) hävdar att jag istället skall slänga mig ner framför tv:n och glo på den nya svenska tv-deckaren "Maria Wern" den där om fågelinfluensan om ni såg det första avsnittet förra veckan. Precis nu när jag skriver så har den vänstra axelns spöke vunnit den inte alltför utdragna kampen   ;-)  Nu börjar filmen och jag springer till soffan

Tack A och H för god middag!
2 kommentarer
Nathalie

Oj vilket fin blogg du har! Hehe jag har faktiskt aldrig sett på det på det sättet haha men det har du baske mig rätt i.. stackars pelle..

Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)