Lördagsgodis...

Stugturen blev inställd. Fick ju en inbjudan till en invigning imorron som man bara inte kan missa  :-)
Har varit till skogen i två omgångar istället. En himla massa steg måste det blivit för stegräkningaren stod på 16.000 nu efter senaste rundan och jag gick lika långt på den första turen. Benen är trötta men förstås och ja ska ta och duscha nu...

Hunden e trött och inte så försigkommen som han brukar vara i skogen. Förstod att nå´t var galet när han inte hängde med. Han brukar alltid kontrollera allt ganska noggrant till en början men ganska snart komma efter. Nu gjorde han inte det. Fick vända då han inte kom och när jag kommer till bilen så ligger han där på gräset. Kraken då...

Lördagsgodis har jag unnat mig idag. Från Panduro. Papper och lite smyckeprylar för ungefär 250 kr. Det är mindre än det brukar kosta när jag kikar förbi den affären. Det är den enda ursäkt jag kan komma på  :-)  Tror jag hinner sätta mig och göra nå´t kort innan ja ska iväg på annat. Om ja duschar snabbt så  ;-)

Igår var det hela 16 grader varmt vid 12-tiden. Tända ljus och mys i  mörkret med ett glas vin. Undrar om det var årets sista sitta-ute-kväll?

0 kommentarer