En kille till!

Jorden har populerats med ännu en kille! Jobbarkompis L och hennes S har äntligen fått en lillkille. Guuu så roligt. Han lät vänta extra länge på sig så L hann bli sjuk så bebisen i all hast fick ryckas ut med kejsarsnitt.för någon dag sedan. Allt är dock OK nu. Skönt.

Grattiskramar till den nya lilla familjen!


Det var på tiden att det dök upp ett inlägg här antar jag? Kunden nästan höra hur bloggen flämtade och försökte hålla sig syresatt en liten stund till, en stund till o en stund till...

Kvar i Sälen är vi och den senaste veckorna har erbjudit mycket. I en del perspektiv så har den hunnit erbjuda både mer och andra saker än önskat.

Vad sägs om ett potpurri så här på nattkröken när jag softar i soffan och M har lagt sig för att återhämta ett antal förlorade timmars sömn

Axplock ur nå´ra Sälenveckor:

- Blivit rejält besviken, arg, förtvivlad och framförallt ledsen. Hur tusan tänker dom? Vad kommer hända nu? Situationen är redan svår att hantera, hur kommer det bli sen?

- Haft delar av familjen på besök, så himla skönt att se dem. LÄNGTAR HEM!

- Har kommit på mig själv massor med gånger med att t om tänka på engelska. Att våra amerikanska gäster har stannat för länge inser jag när jag helt plötsligt istället tilltalar dem på svenska.

- Måste ha sprungit ett maraton i Experiums alla trapport och stora utrymmen.

- Fått förklara för nattvakterna på stället att jag visst kan springa runt och testa badgrindar mitt i natten. Så det så.

- Ätit den godaste pastan ever med Karl-Johan svamp, gorgonzolasås och oxfile. Åker du till Sälen så glöm inte ett besök på Experiums FoodCourt. Tänker du luncha så varför inte testa ljummen pastasallad med parmaskinka. Toppen verkligen!

- Varit så trött och ledsen så att jag gråtit mig till sömns mer än 1 ggn

- Vaknat helt speedad mitt i natten och organiserat julklappshandeln 2009

- Promenerat alldeles för lite. Nå´ra fjuttrundor har vi åstadkommit.

- Tyckt att vi haft mycket tid, insett att jag hade fel.

- Haft skitkul!

- Mött massor av glada positiva och lättsamma människor. 

- Mött nå´ra asholes. 

Jösses va klockan var mycket... nu dags att borsta gaddar och hoppa i säng

Godantt och på återseende!



 



3 kommentarer
Anonym

Mina tänder är borstade och sängen är alldeles underbar, godnatt!! kram Tingeling

Cissi

Jisses! Vad du håller på...

Hoppas att du hinner komma hem och lugna ner dig lite innan jul så du kan njuta av ledigheten.

När det gäller resten så ska man inte stressa, julen kommer ändå!

ida

vi vill ha hem dig nu!