I evighet amen

Jag har nästan avslöjat det tidigare, och för de flesta som läser här är detta ingen nyhet men min lillebror skall gifta sig! Så himla roligt och så stolt man blir.

Vi fick veta det över en hög med jädrigt-många-meter-tyllväv på IKEA och både jag och H stod lite som fiskmåsar där och då. Haha, det roliga var att vi räknade som fjantar, tror att tanken var ett behov på 35 meter men det antal rullar vi tagit med fram till kassan skulle blivit 3.5 kilometer eller nå´t. Det skall iaf bli ett riktigt vinterbröllop det hela och nu vill vi inte ha en enda tö-dag under januari och februari! Allt du hittar Bitte, hoppas jag du skickar norröver  ;-)

Jag fick tidigare frågan om att vara TM men har faktiskt tackat nej till det fina uppdraget. Kanske låter otacksamt eller nå´t men kände ganska omgående att jag inte ville det. Känslan av att jag inte skulle kunna nå upp till den förväntade nivån var och är iaf högre än den gnutta av känsla som säger att jag faktiskt skulle kunna göra det.

Nåja, ingen fara med det, finns andra som fixar det bättre tror jag.

En liten bloggdesign har det blivit iaf, finns på mina 'testsidor'  och apropå det så har jag återigen börjat snickra på en ny design till mig själv oxå. Kul är det men tar ju tid som attan som vanligt, mycket ledig tid går åt till så´nt och i mitten av januari så börjar jag en ny 10-poängare förhoppningsvis  :-) Ser fram emot mycket... Ser fram emot att spendera ännu mera tid här alltså  ;-)
3 kommentarer
Fjällräven

Gott nytt år på dig och de dina. Hoppas ni får ett roligt år.

Vad roligt det låter med bröllop.

/Ammii

Fjällräven

Gott nytt år på dig och de dina. Hoppas ni får ett roligt år.

Vad roligt det låter med bröllop.

/Ammii

Bitte

Jag skickar med en gång. Idag snöar det. Jag skickar även med de -10 som det var i Skåne igår. Vi skojade på morgonen undra om tågen klarar -10 eller fryser de då. Och de gjorde de vi blev en timma försenade pga tekniskt fel. Sedan fanns det ingen värme i en vagn och vi fick nog all värme. Som tur var satt jag i den varma vagnen

Så en frys bil med snö och -10 skickas uppåt.

Kram Bitte