I väntan på...

jag inte tomten kanske, han har ställt renarna i garaget för den här gången. Nä, ja väntar på att det ska bli möjligt att byta lite versioner här på jobbet.

Stormen viner utanför balkongen och det är helt plötsligt mildgrader. Svänger fort i hockey!

Har precis svullat i mig en hamburgare, knaprar som bäst på stripsen och läser kvällstidningen... Bläddrar fram till nästa sida där det med största typsnitt står, diet - nytt hälsosammare liv - gi - mm i en salig blandning. OK. Jag fattar. Imorron då...

Nä, time to go. Finns att göra om man säger så.

Blir en natt i Åre förresten, det blir träligt att åka hemåt i natt. Renen blir mitt tillhåll. Fullbokat var det tydligen, och  jag håller tummarna för att det rum som trots allt skulle finnas ledig oxå är det på riktigt. Att det inte blir som en gång tidigare när jag skulle slafa där: Bäst som jag smyger mig in så får jag syn på ett par fötter, ett par sovande sådana, till dem hörde oxå en kropp förstås. Jag backade tyst ut igen

Trevlig Trettondagshelg hörrni!
0 kommentarer