Väldigt snart

hoppas jag kunna bege mig hemöver igen. Känns som att det skulle vara helg redan men det är trots allt flera dagar kvar av veckan. Latmasken som byggde bo under jul/nyår bor kvar i kroppen tydligen och vill inget hellre än ha långa och mysiga sovmornar och sköna uppesittarkvällar.

Blev sent igår och kom inte i säng förrän runt 01:30 och är lite sådär tröttfrusen så jag längtar efter ett skönt bad med tända ljus och en tidning nu. Om drygt 9 mil eller så

Dagen har varit himla lugn så vi som jobbat har haft det lyxigt och hunnit ta tag i så´nt som kräver lite längre betänktetid och uppstartssträcka. De grejor som lätt samlas på hög ni vet.

Min db-uppdatering är precis klar och jag skall kontrollera lite innan jag packar ihop och åker hemåt nu.

Min hemPC ville inte samarbeta i förrgår, jag hoppas att en omstart får den att funka annars blir det problem med jouren på torsdag. Allt som innefattar teknik skall bara funka. Punkt för det.
0 kommentarer