Mitt lilla fejs och jag...

SEMESTER!!! Va sägs om det mina damer och herrar. 5 veckor bara sådär rakt av. Vissel, vissel, tralalala... Kanske inte skall ta ut precis all glädje i förskott. Om jobbprojektet kräver insatser tidigare än så så kortas semestern av något. Men det gör ingenting. Nu är jag ledig och skall bara må gott!

Susade hem från Åre och raka vägen in till Multihallen för att kolla på nå´ra heat i gokart som där P tog hem segern. Mat på Jack Rabbit Slim där det var fredagstrubadur som körde massor med bra låtar med drag i. Allihop var After-Ski-klassiker som alla kan sjunga med i. 

Nu skall kvällen avslutas i soffan har jag tänkt. Har längtat efter  soffan med alla kuddarna. Proppmätt så det blir inte ens en kopp te mer idag.

Gokväll och ha en skön helg!

P.S Ett hyreshus här i byn har visst stått i lågor ikväll. En kvinnan hittats medvetslös och jag håller tummarna för att hon inte är illa skadad. Utöver det så hoppas jag att detta INTE är en galnings verk utan att det som hänt är en olycka och inget annat. Huvva....
2 kommentarer
Cissi

Så du har gått på semester nu, vad skönt! Själv jobbar jag en vecka till..

Hoppas det inte är en galning som fått tag på tändstickor. Sådana vill man inte ha i sin närhet. Njut av din ledighet!

Carina

Förra året hade jag 5 veckors semester för första gången i livet vilket var helt underbart, kändes långt och välbehövligt!

I åpr nöjer vi oss med 4 så 3 är kvar :-)

Ha de gött hälsar vi i Norrtälje för tillfället!