Kvitter och krax

är vad som hörs utanför sovrumsfönstret. Fåglar som verkar synnerligan aktiva, nå´ra med lite hemtrevligt kvittrande och andra med mer störande kraxande.

Om dagen skall sammanfattas så måste det bli med ett enda ord: R E G N

Det positiva med det är att man får sitta inne och kura hur mycket man vill, jag har hängt med PS flera timmar och börjar bli klar med dåligt-samvete-projektet och hoppas att de blir nöjda så småningom. Skall visa resultatet så får vi se om det är lönt att fortsätta med detaljpillandet sen.

Sovmorron har jag oxå tagit mig, en riktigt lång och skön, en sån som man längtar efter varje vardagmorron när ögonlocken väger flera kilo styck. 

Kvällen är avslutad på bio och vi såg Änglar och Demoner, Da-Vinci-kodens fortsättning, eller möjligen föregångaren till om vi skall vara korrekta. Skitsamma, bra som tusan tyckte jag och Sandra, Roffe något mer skeptisk tror jag, han ville nog ha mer spännande scener. Så¨na var det inte så många. Bra film, se den om ni inte redan av
2 kommentarer
Ulla

I ferdags regnade det här hela dagen, men idag skiner solen, men efter min intensiva vecka så har jag bestämt mig för att bara ligga i tvsoffan nu så här på söndagseftermiddagen.

Ha en skön eftermiddag!

ingrid

Här har jag faktiskt haft sol i min trädgård hela dan! ...och kor;) Visserligen bor jag på landet men...