Vackert

så det förslår. Vi har precis varit och kollat på alla vackra par på Malins studentbal. Så många fina och uppklädda, jätteroligt att se. Det låg förmodligen ett stort moln av hårspray i luften ovanför Gamla Teaterna där alla samlades inför kvällens fest.

Malin blev klar i sista sekund och självklart var hon vackrast av dem alla! Såklat är det så!

Bilder hoppas vi kommer sen, kameran är på balen den åxå och har förhoppningsvis en massa att visa när det kommer hem. Undrar om jag törs lova en uppdatering även här. Hoppas det. Under tiden får jag hålla tillgodo med ett foto ur Idas telefon istället...

Nu blir det tv-kväll, vi har hyrt "Allt flyter!" och hoppas den skall vara underhållande. Ett versionsbyte skall hinnas med oxå innan det blir kväll på riktigt. Onsdag imorron och vips så har halva veckan bara gått  :-S

2 kommentarer
lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

Ulla

Visst är det helt underbart att få se ungdomar uppklädda för studentbal. Man blir så glad av att se alla lyckliga studenter.