Onsdagstrött

Precis satt mig i soffan med en stor kopp jordgubbste´. Liptons nya "Infusion-Herbal Temptation Summer Fruits"...  koffeinfria. Jättegott och värt att prova för er som ännu inte hunnit.

Är långt ifrån jobbklar och fortsätter härifrån soffkanten. Lite av löpande-band av det jag gör nu och det är himla lättsamt att få sitta någon annanstans än under kontorslampans hårda kalla ljus omgiven av suset från ventilationssystemet. Tillhör en av mina jobbförmåner detta.

Tror och hoppas på att kunna återvända hemöver redan imorron. Vi är så 'klara' vi kan bli för den här gången. Kvarstår massor förstås men inget som nödvändigt behöver göras härifrån Sälen. Längtar lite hem...

2 and a half men på TV´n nu och jag tror mig veta minst 1 hängiven tittare i jobbarkompiskretsen. Jag ska jobba vidare och slötitta/lyssna på programmet under tiden...

Onsdag - halvvägs till fredag. Gött!

0 kommentarer