Inte en chans

att komma ikapp ekonomiavdelningen och deras steg nu. Å va hopplöst efter vi ligger nu. Ja hade dessutom så jädra ont i magen igår så jag åkte  hem direkt vid lunch. Världens längsta resa hem förövrigt, trodde aldrig ja skulle komma hem och in.

Fick inte ens ihop till dagskravet på 7000 steg igår, det har inte hänt tidigare. Bläää. Idag ska jag försöka göra en promenad som är värd namnet iaf. Magen är lite ond idag med men helt OK så det går inte använda som ursäkt för att låta promenaden utebli.

Jobbar hemifrån idag, sitter med en pärm med artiklar för registret i nya systemet. Pärmen känns övermäktigt tjock, så det blir kortlunch idag. Ida som fortfarande är helt tyst förresten, har gått med vovven fram på byn och skulle köpa med sig snabblunch a-la-pirog eller liknande hem. Och Cola-Light. Förstås.

Kom på att vi måste gratta D till hans MC-kort oxå. Tur. Tur att det snart är vinter för jag hoppas att hojjen går i ide under vintern. Sandras förmodade premiärtur är därmed uppskjuten. Pjuuuuu  ;-) GRATTIS D!


Jomenvisstserusåatt

2 kommentarer
D

Sandra vill ju inte åka med! Och får hon bestämma så blir jag nog tvungen att sälja den;)

Helen

D: Tur igen. För mig alltså. Att hon vägrar åka. Pjuuue igen!



Sälja den kan inte komma på fråga hur som helst. Det vore toffligt lixom :-)