Regnsöndag

va hände, va hände med helgen? Glömde t om att lägga in en "Fredagsfräckis" som det var tänkt. Helgen gick snabbt förbi utan större avtryck. En tur till L och H igår, middag i Fisksjön med trevligt sällskap. Sedärja, där satt ett avtryck trots allt. Ett avtryck i minnenas album.

Idag ska jag ta mig en långpromenad. Stegräkningen fortsätter såklart. Igår blev det för få för att vara helg. Drygt 13.000 steg. Skyller på att jag satt ett par timmar i bilen. Idag ska det bli fler hoppas jag. Regnställ och sydväst på för vädret bjuder inte upp till dans om man säger så.

Har lust att Photoshop´pa lite oxå, det var länge sen nu. Kanske det skall bli en ny design (igen). Den som lever få se. Kanske jag hinner det efter att han hämtat Ida i Trångsviken...

Ut med er och njut av söndagen!
0 kommentarer