Sega råttor

har jag inga men jädrigt seg lina till jobbet. Fy för den lede för det går tungt. Versionsbyte som just nu tagit dubbelt så lång tid som det brukar och jag är inte ens färdig än. Uäääää, bortskämd med att ha racersnabb direktlänk i vanliga fall, idag vet jag inte vad som hänt, krull på tråden någonstans runt Björnänge kanske.

På hemväg idag så sprang det 2 eller om det rentav var 3 lösa hundar och vimsade runt på vägbanan alldeles själv. Hann se att de lyckades locka till sig en av dem och jag hoppas hoppas att ingen körde på någon av de andra.

Apropå hund så ligger det en setter här i kökssoffan bredvid mig, fiser och käkar pepparkakor, snarkar sen högljutt med huvudet på kuddarna. Jomenvisst, dags att påminna honom igen. Om det där att han trots allt är hund alltså. Verkar inte gått fram riktigt.

Trött och vill helst borsta tänderna och krypa ner i sängen nu... hoppas kopieringen av filer är klar snart så jag kan fortsätta...

Skön måndagnatt och förhoppningsvis en otrött tisdag morron. Det sista låter helt omöjligt att de skulle kunna inträffa förresten. Extra trött blir man i gråvädret som vi verkar ha permanentat här i krokarna...
0 kommentarer