Pyssel: Kort till Tindras invigning

Tindras Invigning
Jag är en periodare när det gäller pyssel. Eller egentligen är jag alltid inspirerad och sugen men tiden räcker inte till alla gånger och dessutom blir det rätt stökigt att hålla på. Oavsett om det är smycken, kort eller nåt annat pyssel så tar det plats och blir skräpigt under tiden. 

På önskelistan står är att ha ett hem med så mycket plats över så att jag kunde ha ett helt rum enbart för pyssel och knåp. Där alla prylar, papper, färg, verktyg mm mm hade sin givna plats och att det dessutom inte gör nå´t om pysslet ligger framme då och då. Ser t om framför mig hur jag skulle möblera där. Ett stort bord mitt i rummet och runt väggarna skulle finnas fullt med skåp och lådor med små fack och smarta lösningar till alla typer av förvaringsbehov. Dream on.  

Tills dess får det ske periodvis och i synk med resten av familjen som tröttnar på att jag sprider de här grejorna runt omkring mig

0 kommentarer