Znaaaaark

Sena bio´n igår: Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden" och så himla trött nu. Känns som jag skulle kunna spendera den här dagen under täcket utan vidare. Trötthet som liksom inte 'går ur'. Knepig känsla.

Nåja, jag gillade filmen trots dåliga recensioner här och var. Iof lyckades jag sova bort delar av den, men fick ihop det ändå  ;-/

Näpp, dags att dra uppöver fjällen. Ingen personalresa för mig på fredag förresten. Inget läge för det känner jag. Den här dagen hade nog kunnat börja bättre
2 kommentarer
Micke

Linda är också mycket trött.varit det efter semestern. Käkar järnpiller (eller om det var dryck) och ska bli piggare. Kankse nåt för dig med?

Cissi

Dags för soffläge ett tag kanske?

Här är en som är väldigt trött, tror det är hösten... En kur Berocca brukar lätta upp lite så det har jag börjat med nu.



Så filmen var bra. Har inte hunnit gå på den ännu och nu blir vi ju med "småbarn" i helgen så det får väl vänta... :o)