Söndagsbilden

Söndagkväll och vi har landat bland kuddarna i soffan. Jag drog till stugan för en fika och lite solsken under dagen. Tog med mig Tindra och Nike. Finfint före, så i Åkersjön stannar nog vintern ett tag till men det är tveksamt om vi hinner upp en gång till innan det är för sent. Det är så mycket som skall hinnas med på helgerna  :-(

God och mysig middag hos Ove och Maj som börjar ladda för hemfärd igen men har lovat att komma upp ganska snart. Hoppas det, blir så tomt därborta i torpet annars.

Söndagsbilden idag får bli på min telefon som är skitsvår att starta, jag får inte av knapplåset. Kameran funkar dåligt oxå.





Fasen va klantigt! Jag måste lagt telefonen på biltaket när vi drog till stugan. Jag brukar aldrig lägga saker där så jag fattar inte vad tusan jag skulle göra det den här gången för. Jag som har jour till veckan dessutom...
5 kommentarer
Tomas

Blir lugnt på jouren iaf. Alltid nåt att glädjas åt!

Micke

hahhhhhaaahhahaa vad sa chefen? Glöm löneförhöjning å sånt

ingrid

Taskigt läge.. kan inte rekommendera torktumling av glasögon heller....

Bitte

Tvättmaskin 40 grader går inte heller. pratar av egen erfarenhet. Men trilla ur min ficka när jag sitter till häst ner i leran det fungerar.

Bitte

Jenskristiane

Great .Now i can say thank you!