Misstänkt

Sitter här och jobbar i godan ro, går ut i köket för att hämta mig en kopp varm glögg, kollar lite i skåpet, letar efter pepparkakorna då jag hör ett knaprande inifrån tv-rummet.

Hmm... låter som om någon äter något gott och jag känner igen knapret.

Jopp, mycket riktigt, hunden har hittat pepparkakorna, de stod visst kvar på rumsbordet och han har precis låtit sig väl smaka. Mycket väl.

Hahaha... borde väl bli galen och berättat vad jag tycker om det där tilltaget men kan bara fnissa just nu. Inte vet jag om jag är trött kanske. Hahaaa knäppa hund. Han kör liksom med egna regler för allt. Utan att skämmas eller ens försöka se skamsen ut. Inte för att det hade hjälpt, att se skamsen ut alltså. 

Förresten blir man ju snäll av pepparkakor. Lex kommer bli snäll. Mycket mycket snäll.
1 kommentar
Bitte

Ja du de djuren :-)